Proponujemy nowoczesne usługi teleinformatyczne usprawniające funkcjonowanie Państwa przedsiębiorstwa. Dzięki nim komunikacja zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz będzie szybsza, efektywniejsza i co najważniejsze pozwoli na obniżenie kosztów funkcjonowania firmy.

O nas

ESPOL

Firma Espol istnieje na rynku informatycznym od ponad 25 lat.

Rozpoczynaliśmy swoją działalność od obsługi informatycznej banków, szkół, szpitali, urzędów administracji państwowej, firm prywatnych, a także zakładów przemysłowych.
Odpowiadając na rosnące potrzeby rynku, rozpoczęliśmy świadczenie usług dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej.
W 2008 roku jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy w ramach usługi Triple Play - zaawansowaną technologicznie interaktywną cyfrową platformę do dystrybucji treści multimedialnych - Platformę Espol HDTV.
W 2010 roku stworzyliśmy nową markę eWi, która oferuje nielimitowany szerokopasmowy dostęp do sieci Internet i do usług telefonicznych. Wykorzystując bezprzewodową nowoczesną technologię LTE oraz WiMAX 802.16e.
Docieramy nawet do takich miejsc, gdzie dotąd nie było dostępu do usług telekomunikacyjnych.

Obecnie, dzięki dynamicznemu rozwojowi, jesteśmy jednym z największych operatorów na terenie Pomorza Zachodniego.

Udostępniamy łącza do internetu oraz usługi telefoniczne kilkunastu tysiącom klientów indywidualnych oraz firmom na terenie naszego województwa.
Stale powiększamy ilość odbiorców zarówno na własnym rynku jak również w pozostałej części kraju przy współpracy operatorów sieci internetowych z całej Polski.

Staramy się, aby nasza oferta była nie tylko optymalna cenowo, lecz również reprezentowała najwyższy poziom techniczny.

Zapewniamy go, współpracując z czołowymi operatorami internetu w Polsce.
Nasze działy: sieci komputerowych, serwisowy oraz bieżącego monitoringu transmisji danych nieustannie czuwają nad prawidłowym działaniem i wysoką jakością oferowanych usług.
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Każdy Klient posiada indywidualny numer konta do wpłat. Prosimy o sprawdzenie numeru na umowie lub o kontakt z infolinią.
Każdy Klient posiada indywidualny numer konta do wpłat. Prosimy o sprawdzenie numeru na umowie lub o kontakt z infolinią.